Nou BIBLIOPATI!

A l’escola volem fomentar la lectura com una experiència personal que aporta gaudi (alimenta la nostra imaginació, estimula la nostra intel·ligència emocional, aprenem del món…), a més d’incrementar la nostra competència en llengües (amplia la nostra habilitat lingüística).

Amb aquest propòsit, en les hores de pati, hem obert la biblioteca de l’escola per realitzar diferents activitats que tenen a veure directa o indirectament amb la llengua:

• Dilluns: JOCS DE TAULA: en el que desenvolupem la conversa a partir del joc.
  • Dimarts: CONTACONTES: la Marta explica un conte als de cicle superior. Aquí es generen hipòtesis, connexions amb les nostres experiències, coneixem nou vocabulari, experimentem intriga, … i molt més!.
  • Dimecres: LECTURA LLIURE: llegim de manera individual o en parelles a partir de llibres que ens motiven.
  • Dijous: CONTACONTES: la Marta comparteix noves aventures a partir d’un conte dirigit als cursos de 3r i 4t.
  • Divendres: CONTACONTES la Roser interpreta la lectura d’un nou conte per 1r i 2n.

És una activitat voluntària i cada dia la biblioteca s’omple de nenes i nens que volen passar una estona emocionant-se tot compartint i gaudint dels llibres, jocs i noves companyes i companys.

Visca la lectura!