Visitem la Biblioteca Comarcal de Blanes

Benvolgudes famílies,

Els nens i nenes del cicle inicial van visitar la Biblioteca Comarcal la setmana passada.
Els dimarts dia 15 de novembre van realitzar la visita l’alumnat de la classe de segon i el dijous, dia 17 de novembre, l’alumnat de la classe de primer.
L’objectiu d’aquestes visites és que els infants coneguin millor el funcionament de la biblioteca i que s’animin a demanar llibres en préstec i a gaudir de les avantatges que aquest espai municipal ens ofereix.
L’alumnat de segon va realitzar una activitat en la que es van transformar en bibliotecaris. Cada infant va posar el teixell corresponent a un llibre.
L’alumnat de primer va realitzar una activitat relacionada amb els contes tradicionals. Van convertir-se en personatges dels contes.
Des de l’escola agraïm aquestes activitats que ofereix l’Ajuntament de Blanes i al personal de la biblioteca que les du a terme.
Us compartim uns vídeos amb imatges d’aquestes activitats.