Sant Jordi a l’escola!

Ahir a l’escola va ser un dia molt especial. Vam celebrar la Diada de Sant Jordi fent diverses activitats.

Primer vam gaudir d’una obra teatral que preparada per l’alumnat de 2n amb la col·laboració dels nens i nenes de 6è. Ho han fet súper bé i hem gaudit moltíssim!

Seguidament s’han donat els premis dels Jocs Florals de l’escola. A partir de poemes de la Lola Casas (escriptora que ens visitarà a l’escola), l’alumnat ha escrit poemes d’endevinalles sobre personatges fantàstics. Han estat molt creatius i han sorgit produccions molt originals. Felicitats als guanyadors/es!

Després del pati hem aprofitat per gaudir de la lectura de llibres, la llegenda de Sant Jordi, produccions artístiques relacionades amb la Diada, etc.

A la tarda hem fet una activitat d’agermanament. Padrins/es i fillols/es hem escoltat la llegenda de Sant Jordi i hem realitzat una producció artística relacionada amb aquesta llegenda.

Ha estat una jornada molt bonica i divertida.

Fins aviat!

Aquí trobareu el recull de fotos:

Obra de teatre

Entrega de premis