Resultats del concurs de dibuix matemàtic

Benvolgudes famílies,

Una de les activitats que vam proposar per celebrar la setmana matemàtica va ser un concurs de dibuix. Aquest anava dirigit als nens i nenes de cicle mitjà i superior.
Des de la comissió científica de l’escola es va elaborar un diploma de participació a tots els nens i nenes que van crear el dibuix matemàtic.
Els quatre guanyadors van rebre un cub de rubik amb instruccions per seguir fent matemàtiques divertides.
La directora de l’escola va fer entrega dels premis a les classes.
Aquest és el primer concurs matemàtic que promou l’escola i estem tan contents de la participació i els resultats que seguirem proposant-lo cada curs.

Us compartim els dibuixos guanyadors i us convidem a veure en directe tots els dibuixos que estaran exposats durant uns dies a les finestres del carrer Méndez Núñez.