Renovem la BIBLIOTECA de l’escola!

La biblioteca de l’escola està en procés de renovació!

En què consistirà aquesta renovació? Quatre fases:

• Fem esporga de llibres: Seleccionem aquells que estan en bon estat i són útils i actualitzats d’acord a la necessitat del nostre alumnat i donem de baixa aquells que no compleixen els requisits adequats per una biblioteca escolar.
  • Ampliem el fons bibliogràfic: Comprarem llibres nous gràcies a una subvenció de la Diputació de Girona.
  • Redissenyem l’espai per fer-lo més atractiu pel nostre alumnat i adequat als diferents usos i funcions d’una biblioteca moderna a partir de la creació de racons (lectura lliure, lectura compartida, jocs de taula, zona de recerca d’informació, etc).
  • Creem activitats i dinàmiques per realitzar a la biblioteca amb l’objectiu de fomentar la lectura entre l’alumnat.

Per realitzar aquesta tasca de renovació, l’escola està comptant amb l’assessorament i orientació de la Gemma i la Mònica, directora i bibliotecària respectivament de la Biblioteca Comarcal de Blanes. Volem agrair moltíssim a ambdues la seva implicació i col·laboració en assolir aquest propòsit.

Us anirem informant dels progressos i novetats!