Benvolgudes famílies,
Aquest tercer trimestre i coincidint amb el començament de la primavera vam iniciar novament el repte de fer memoritzar un poema al nostre alumnat. Cal dir que aquesta proposta és voluntària tot i que si l’alumnat vol, els mestres els donem el nostre recolzament.
Tot seguit us compartim unes imatges de l’alumnat que ha participat.
Aprofitem per felicitar-los i encoratjar-los a participar en els nous reptes del curs vinent.
Gràcies famílies perquè sabem que sempre esteu recolzant l’escola des de casa.









Comentaris recents