Mou-te amb nosaltres!

MOU-TE AMB NOSALTRES!

😁PSICOMOTRICITAT A INFANTIL😁

Aquest primer trimestre l’alumnat d’infantil ha fet moltíssimes coses a les sessions de psicomotricitat. No han parat de jugar i moure’s! Voleu saber una mica més sobre què és el que fem a les classes? Us animo a seguir llegint.

Normalment, comencem la classe explicant les normes i què és el que farem durant la sessió. Després fem algun joc o activitat curta dinamitzada, com per exemple: desplaçaments a partir de consignes, circuits d’obstacles, jocs dirigits senzills, etc.

A continuació, acostumem a fer racons de joc lliure, on els infants exploren amb els materials proporcionats. En aquests racons l’alumnat juga amb materials de construcció de fusta o d’escuma, salta als matalassos, crea cabanes on amagar-se, es disfressa amb peces de roba i, en definitiva, explora lliurement el seu entorn tot jugant amb una gran varietat de materials diferents.

Per acabar les sessions i poder rebaixar revolucions, cal fer una bona tornada a la calma. Això vol dir que dediquem els últims minuts a fer alguna activitat de relaxació com ara massatges en parelles, postures de meditació, parlem de com ha anat la classe o, simplement, ens estirem amb els ulls tancats i gaudim uns minuts d’una cançó tranquil·la.

Amb el vídeo que us compartim veureu què bé que s’ho passen!