L’ESTRELLA DE LA SETMANA

Estimades famílies d’I5,

Aquest segon trimestre hem continuat amb el treball de l’expressió oral a partir del protagonista de la setmana. Es tracta d’una activitat molt enriquidora, on els infants comparteixen vivències, i alhora que aprenen a expressar el seu pensament, i on les emocions també tenen un paper molt important.

La Jara, en Lucca, en Ziad, en Dylan, l’Azahara, en Guayre, l’Oliver i en Martín, van compartir amb la resta del grup allò que més els agrada fer i experiències viscudes, com és la seva família, així com també què pensa la família d’ells i els mestres de l’escola, què és el que més els agrada de l’escola…

Estem molt agraïts amb les famílies per la vostra participació. Us animem a veure com ho han fet i com s’estan fent de grans!