JOCS FLORALS (Sant Jordi)

Amb l’entrada de la primavera a l’escola també s’apropa Sant Jordi i avui, divendres 22 d’abril, hem pogut gaudir de l’entrega de premis dels nostres Jocs Florals 2022.

La temàtica d’enguany era “Una llegenda per tothom”.  La proposta era reinventar la llegenda de Sant Jordi, amb canvis en l’entorn o els personatges tenint en compte que ha d’haver-hi elements o personatges que donin a entendre que la llegenda és inclusiva: que algun/s personatge/s tinguin dislèxia, siguin sords, nouvinguts, hiperactius, vagin en cadira de rodes…

El temps ens ha somrigut i hem pogut gaudir d’una estona fantàstica a l’aire lliure.

Us deixem un petit vídeo amb un recull de fotos de l’entrega de premis, la decoració “primaverenca” de l’escola i els “lapbooks” realitzats.

Confiem que us agradi i en gaudiu tant com nosaltres ho hem fet!!