ESPECTACLE DE MÀGIA 1R

Hola famílies!!

L’alumnat de 1r hem acabat el projecte de Ludilletres “Ara hi és… ara no hi és” relacionat amb la màgia. Amb aquest hem treballat diferents habilitats relacionades amb la lectura, l’escriptura i la comunicació. Vam crear un petit racó a l’aula on vam portar de casa molts trucs de màgia i llibres i, a partir d’aquests, hem creat el nostre propi espectacle de màgia. Cada equip va escollir un truc, un nom pel mag, el vestuari, què voldrien a l’escenari, la música i el material. Van fer el guió dels passos a seguir per explicar el truc a la posada en escena i també vam treballar consells per parlar en públic (to de veu adequat, vocalitzar, mirar al públic, gesticular…).

Esperem que gaudiu tant com nosaltres del gran espectacle de màgia dels nens i nenes de 1r!!!