El projecte QUI ÉS QUI uneix a 5è i I5

Com és de gratificant poder compartir moments entre alumnat de diferents cursos, i la trobada que hem realitzat entre 5è i I5 n’és una mostra.

Les nenes i nens de 5è hem estat elaborant un projecte de llengua catalana, QUI ÉS QUI, l’objectiu del qual era treballar el text instructiu a partir de la creació d’un joc pels més petits d’I5. Aquest joc però havia de complir uns requisits: aprendre quelcom nou i/o consolidar alguns aprenentatges d’aquell curs.

Un cop dissenyat el joc i acabades les instruccions, i la seva pròpia elaboració, l’alumnat de 5è va fer un tastet dels jocs per comprovar la seva viabilitat. Així, cada equip va jugar al joc creat per un altre equip per finalment, avaluar-lo amb la dinàmica 2 estrelles i 1 desig.

Després d’acabar aquesta prova, ara sí, estàvem en condicions de jugar amb l’alumnat d’I5. Mireu, mireu com de bé va anar l’experiència…