Dia de la discalcúlia

Benvolgudes famílies,

El passat divendres dia 3 de març va ser el dia de la discalcúlia. Per aquesta raó vam informar a tot l’alumnat de l’escola que la discalcúlia és una dificultat que tenen alguns nens i nenes per realitzar operacions matemàtiques, amb els números i amb els raonaments matemàtics.

Mitjançant un mural explicatiu vam analitzar els símptomes i les ajudes que tenim a l’escola per fer les matemàtiques més entenedores per a tot l’alumnat.

També vam poder escoltar l’àudio que ens va compartir un exalumne de l’escola. Aquest ens va explicar la seva experiència i com va es va adonar que tenia discalcúlia. També ens va explicar quines ajudes ha rebut poder pal·liar aquesta dificultat.

Us compartim el mural explicatiu i algunes imatges dels grups de l’escola escoltant les explicacions de les mestres.