COMENCEM I5!!

Benvolgudes famílies d’I5,

Ja fa més d’un mes que vam iniciar l’aventura d’aquest nou curs. Som els més grans d’infantil i estem molt emocionats de començar un nou curs, envoltat de noves experiències, aventures, coneixements, rutines, hàbits, i és per això que ens agradaria compartir amb les nostres famílies els primers dies d’escola.

Ens hem retrobat i compartit vivències de l’estiu, hem gaudit d’estones de joc, enfortit els nostres vincles i treballat moooolt!

Aquest curs hem escollit el nom de la classe i a partir d’ara ens direm la classe dels hàmsters, uns rosegadors molt especials per a nosaltres.

Us animem a veure com ens ho hem passat aquest inici de curs, esperem que passeu una bona estona i gaudiu del vídeo que us hem preparat.