Celebrem el dia de la Pau!

Hola famílies!

Avui dia 30 de gener hem celebrat el dia de la Pau i la No violència. Hem començat al matí conversant sobre què és la pau, per què celebrem aquest dia, quines accions podem fer per promoure-la, etc. A més a més, també hem pogut veure un conte i entendre millor el concepte de la pau.

Més tard, hem realitzat una activitat plàstica en grups d’agermanaments. Per fi, ens hem retrobat! Ha estat molt emocionant. Hem creat uns coloms amb la silueta de les nostres mans i hem escrit missatges bonics a l’interior. Aquests coloms han servit per decorar els plafons dels passadissos de l’escola unint-los entre ells per crear les següents paraules: vida, amor, calma i goig.

A la tarda, ens hem reunit de nou amb els nostres padrins/fillols i hem anat al pati a representar amb el nostre cos la paraula PAU. Hem fet una fotografia des de dalt de l’edifici. Quin goig feia el nostre pati! Després, hem cantat entre tots la cançó de “Pessigolles” i fins i tot, ens hem animat a representar-la amb llenguatge de signes.

Finalment, l’alumnat de 6è ha llegit un manifest per la pau.

Tot plegat, ens ha agradat molt!

Voleu veure algunes imatges d’aquest dia? Mireu, mireu!