A 5è treballem i gaudim!

Els nens i nenes de 5è hem treballat molt aquestes últimes setmanes.

Hem participat a les activitats proposades per l’Ajuntament sobre mobilitat segura: bicicletes i karts. Tots hem obtingut els nostres diplomes i ara ja podem circular de manera segura per les nostres carreteres.

Hem participat a l’activitat “Dansa a les escoles” promoguda per l’Esbart Joaquim Ruyra. Ens ho vam passar pipa i vam trobar-nos amb nens i nenes d’altres escoles. Va ser molt emotiu!

Hem acabat les sessions de l’Esport Blau. L’últim dia vam navegar de valent, ja que el vent de nord ens va permetre gaudir del mar i la velocitat de les embarcacions. Va ser una passada!

Estem acabant amb el projecte del Sistema Solar que hem engegat aquest trimestre. Hem investigat sobre les característiques de cada planeta, hem experimentat per conèixer els moviments de rotació i translació de la Terra i hem realitzat una maqueta del Sistema Solar. Hem pogut explicar als nens i nenes d’altres cursos la feina que hem fet. Hem gaudit molt!

I finalment, us volíem explicar que hem seguit treballant en reptes matemàtics. Un d’ells ha estat crear poliedres amb plastilina i palets. Vam poder classificar-los i vam aprendre les característiques de cada un d’ells.

Mireu el vídeo amb les imatges que hem preparat!