COR DE CAMBRA SOTA PALAU

Benvolguda família,

Ahir, i per segona vegada ja que el curs passat també ens van visitar, vam poder gaudir de l’actuació en directe del Cor de Cambra Sota Palau al nostre pati d’infantil. Van venir a amenitzar-nos mentre es portava a terme la Fireta de Nada, de la qual us informarem més extensament en un altre article.

És tot un honor poder tenir aquest cor en el nostre centre en aquestes dates tan importants.

Moltes gràcies a tot el cor els que ens va embadalir amb la seva música!

REUNIÓ DE DELEGATS 1r TRIMESTRE

Benvolgudes famílies,

El passat dimarts dia 17 de desembre vam tenir la reunió de delegats. És un moment en què l’equip directiu es troba amb els delegats i delegades i compartim els desitjos, esperances i reconeixements diversos de l’alumnat referents a l’escola. Ens encanta aquesta reunió!!

Us deixem un recull de fotografies de la mateixa i del resum de les coses que els agrada i els suggeriments de millora que fan.

Concurs Setmana Artística

Benvolguda comunitat educativa,

Ahir, durant les Portes Obertes vam organitzar una activitat participativa. Va ser tot un èxit!

Us deixem un vídeo amb el sorteig organitzat aquest matí on la mà innocent de la nostra estudiant de pràctiques Shaila ha tret la papereta guanyadora. Ha estat la de l’Oliver, de 2n, amb les respostes correctes!

En breu li donarem un obsequi per haver estat guanyador: un llapis i una bosseta de l’escola!

Us deixem el vídeo amb el moment del sorteig. Cliqueu a sobre de la imatge!

I també la de l’Oliver amb els obsequis 😉

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

PANALLETS A L’AULA D’ACOLLIDA

Benvolgudes famílies,

Des de l’aula d’acollida estem duent a terme una sèrie d’activitats amb l’objectiu de conèixer millor els vostres fills i filles, així com que ells també ens coneguin a nosaltres i als nostres costums.

Una de les activitats que hem realitzat ha consistit a portar receptes d’arreu del món i compartir-les amb la resta de companys i companyes de l’aula. Per finalitzar, hem presentat la recepta dels panellets, un dolç típic de Catalunya i de la tardor. Per fer-ho encara més especial, hem elaborat els panellets junts i, després de passar-los pel forn, els hem pogut menjar. Els han quedat deliciosos!

Ha estat una experiència molt enriquidora i positiva, i per això hem volgut compartir-la amb tots vosaltres.

Us deixem unes imatges perquè veieu què bé que ha anat tot plegat!

 

GRAFFITI ENLLESTIT!!!

Benvolguda família,

Tal com us vam informar, aquest any el Blanes Urban Fest ha fet parada a l’escola amb un graffiti que s’emmarca dintre del centenari que celebrarem el proper any 2025.

Estem molt contents de com ha quedat i volem agrair l’artista, el Stefano Zanvit la seva obra i la seva amabilitat mentre la creava. Ha estat tot un plaer tenir-lo amb nosaltres.

Us deixem unes imatges tant de l’elaboració com de l’acte d’agraïment que hem fet.

 

NOVETAT!!!

Benvolguda família,

Ens plau anunciar-vos que avui dilluns 7 d’octubre l’empresa ESCORIZA de Blanes ens ha muntat l’encàrrec que li vam fer del nom de l’escola, les dates del centenari i el nostre logo per a realitzar-lo en xapa corten.

Aquest treball es circumscriu en els esdeveniments que estem preparant per al Centenari de l’escola, que celebrarem el proper 2025, especialment el 6 de setembre del 2025.

S’ha pogut realitzar gràcies a la subvenció rebuda des del Serveis Territorials de Girona del Departament d’Educació i Formació Professional.

Esperem que us agradi. A nosaltres, molt!!!

 

CONCURS DE DIBUIX DEL CENTENARI DEL JARDÍ MARIMURTRA

El jardí botànic Marimurtra de Blanes ha celebrat aquest any el seu centenari.

Entre les activitats programades hi havia un concurs de dibuix en què han participat prop de 500 alumnes d’entre els diferents centres educatius del municipi. I d’entre tots aquests s’han escollit 11 finalistes i tres primers premis. Els dibuixos van ser realitzats a l’escola.

De la nostra escola els finalistes han estat: l’Elliel Alegre de 2n, la Paula Hernández de 4t i l’Arlet Perales de 6è. Felicitats a tots tres!!!

En un acte de lliurament dels premis, a més a més, s’ha escollit com a guanyadora absoluta del I Concurs de Dibuix la nostra alumna Paula Hernández de 4t.

Enhorabona, Paula, ens sentim molt orgullosos de tu!