ACOMIADEM EL TRIMESTRE AMB XOCOLATADA, COCA I LA VISITA DEL PATGE REIAL

Aquest matí, quan hem arribat a la Vila, i sense esperar-ho, ens hem trobat el Patge Reial al vestíbul de l’escola!!! Venia carregat de regals que ha deixat sota l’arbre de Nadal i s’ha dirigit cap a infantil on l’alumnat l’ha rebut amb sorpresa i il·lusió. Els nens i nenes han aprofitat el moment  per donar-li les cartes amb els desitjos de les classes amb la confiança de que tots es compliran.

Acabem el trimestre amb somriures de xocolata, rialles i jocs; amb la ferma esperança de retrobar-nos tots/es al gener amb les piles carregades.

Gràcies AMPA!

B O N E S    V A C A N C E S!❄⛄🎄

Christmas Festival

Hello families!

We have been thinking a lot how to do a special end of term and we have decided to do an Online Festival for all the families. We have been working hard these last weeks, even though the confinements and here you have the result. We have prepared many different Christmas songs with all our effort and love. We hope you enjoy it as much as we did!

Merry Christmas!

Si no podeu veure el vídeo correctament feu clic aquí

BONES FESTES A TOTHOM!!!

Benvolgudes famílies,

Compartim amb vosaltres la representació que amb tanta il·lusió hem preparat alumnat i mestres. Esperem que gaudiu del conte d’en Patufet!!!

Bones festes!

L’equip de mestres de la Vila.

Setmana artística

Hola famílies!
SETMANA  ARTÍSTICA
Ens hem convertit en grans artistes! A la setmana artística hem conegut diferents artistes: la seva vida, obra i tècniques. Ens ho hem passat d’allò més bé i hem creat grans obres. Hem aprofitat totes les àrees, no només l’artística i també… Llegeix més»

Psicomotricitat 1r Trimestre

Benvolgudes famílies,
Aquest trimestre els alumnes i les alumnes d’educació infantil han treballat els següents continguts durant les sessions de psicomotricitat:
-L’autoconeixement i gestió de les emocions
-Les relacions afectives i comunicatives
-L’autonomia personal i relacional
-El joc i moviment
Tot seguit us mostrem un recull d’imatges d’algunes de les activitats… Llegeix més»

Visita a la Biblioteca Comarcal

Ja fa unes setmanes que l’alumnat de primer va visitar la biblioteca comarcal.
Tan bon punt van entrar per la porta, els ulls dels vostres fills i filles no paraven d’observar atentament tot el que veien.
Sens dubte el món dels llibres ple d’aventures i coneixements ens encisa i ens atrapa.
Després d’escoltar un conte van fer una petita ruta per la biblioteca i, per acabar, una activitat sobre el conte que l’alumnat de primer havia escoltat amb atenció.
Quim goig que la biblioteca comarcal estigui tan a prop de la nostra escola!

Els guardians del bosc ens diuen adéu

Benvolgudes famílies,

Hem finalitzat el projecte “ Els guardians del bosc” i volem compartir amb vosaltres algunes fotografies de l’alumnat de primer i segon.

Arbres, us estimem!

Fem uns pulmons

Benvolgudes famílies,

Els alumnes de 4rt volem compartir unes imatges d’un experiment que hem fet a l’aula donat que la setmana passada vam celebrar la Setmana de la Ciència a l’escola. Hem fet uns pulmons aprofitant que a l’àrea de Medi estem estudiant la funció de nutrició.

Desitgem que us agradin i les gaudiu tant com nosaltres!

APRENENT AMB INNOVAMAT A P4!

Benvolgudes famílies de P4!

Els nens i nenes de la classe dels dofins estem molt motivats en l’aprenentatge de les matemàtiques. I és per aquesta raó, que ens fa molta il·lusió  ensenyar-vos com hem anat treballant al llarg d’aquest primer trimestre en  les sessions de tallers, racons i ambients matemàtics.

Junts estem fent un gran treball i gaudim moltíssim  amb les diferents  propostes i recursos didàctics que ens ofereixen els Crics de  INNOVAMAT.

Aquests personatges tant simpàtics ens animen i ens conviden a aprendre partint de l’observació, la manipulació, l’experimentació, el raonament  i, el més important, el joc.

Cada dia és una experiència nova per descobrir i ens ho passem genial!!

Voleu veure com treballem? Aquí teniu un recull de fotografies dels TALLERS, RACONS I AMBIENTS!!!!

Desitgem que ho gaudiu tant com nosaltres!!!