PARAULES AL CARRER

Avui 21 de març amb l’arribada de la primavera hem sortir al carrer a omplir-lo de poesia. Hem tingut un públic molt entregat a escoltar-nos i ens ha fet molta il·lusió poder recitar els poemes que havíem treballat a classe.
També hem fet unes caixes que… Llegeix més»

AQUARIUM DE BARCELONA (1r)

Els alumnes de primer durant aquest trimestre estem estudiant els animals marins. Hem anat fins a l’Aquarium de Barcelona en autocar i hem après moltes més coses. Hem vist molts peixos i hem fet un taller d’investigació sobre els taurons. Ha estat molt interessant i… Llegeix més»

FAMÍLIES PROJECTE DE CONVIVÈNCIA

A CONVIURE S’APRÈN CONVIVINT!
La convivència és un objectiu fonamental a l’escola i comporta actituds i comportaments respectuosos, positius i de consens per a tots els sectors de la comunitat escolar.
Us demaneu que ompliu el qüestionari en relació amb el vostre punt de vista sobre la… Llegeix més»

PARAULES AL CARRER

Dijous 21 de març és el dia Mundia de la Poesia i per celebrar-ho els nens i les nenes de 4t anirem al matí a recitar diferents poemes pel barri.
Avui  hem anat a  penjar cartells  per anunciar aquest poètic esdeveniment. Us hi esperem!

ANEM AL MERCAT (1r)

Els alumnes de 1r estem estudiant els animals marins. Hem anat al mercat de Sant Hilari a visitar la parada de peix fresc i marisc Aurora. Molt amablement ens han explicat quins peixos i mariscs venen i ens han regalat unes sardines. Els hem donat… Llegeix més»

RECOMANACIÓ DEL SALTACONTES MARÇ 2019

Títol: Jo no vull ser invisible
         Autor: Francesc Betoret                                                                    Editorial: Novoprint
Il·lustradora: Cristina Castro                                                              Pàgines: 32
     Any: 2013                                                                                        Edat: 8-10 anys

A la Xina, com en molts llocs del món, la Xin i la Nian tenen altres noms, es vesteixen d’altres maneres, tenen altres edats i… Llegeix més»

SORTIDA A TARRACO

El passat dimecres 27 de febrer, els nens i nenes de 5è vam anar a Tarraco, on vam complementar el que hem treballat aquest trimestre a medi social sobre els romans i l’edat antiga.
Vam començar amb una visita a la part antiga, on ens van… Llegeix més»

ELS TALLERS A P3

Els nens i nenes de P3 són uns artístes!  Dibuixant, creant i experimentant han viscut noves sensacions i emocions. Amb la col.laboració dels pares i mares s’han proposat tres tallers : Els sentits (la vista), Art i Natura, i els murals (Hivern, Planetari i Carnaval… Llegeix més»