ANGLÈS A 1r

Throught the first term, we have worked on different original English-language stories, we have worked with “The Mixed-Up Chameleon” to work on colors and learn about animals, “Room on the Broom” for Halloween and “The Gruffalo” to learn the parts of the body. Here you… Llegeix més»

CONFERÈNCIA DE L’UNIVERS

Ahir l’alumnat de 4t va tenir l’oportunitat d’assistir a una conferència impartida pel Juan Carlos, astrofísic investigador de la UAB. Ens va explicar moltes coses interessant sobre l’espai: com es formen els eclipses, un nou planeta que han descobert, alguna teoria sobre la creació de… Llegeix més»

CONTE COL·LECTIU

El passat divendres 23 de novembre els nens i les nenes de 3r vam rebre una visita molt interessant: la Mònica Torra.
La Mònica, serà la contista del conte que creem entre les tres escoles de Vilanova del Camí.
Va venir a explicar-nos un conte molt xulo… Llegeix més»

TEATRE TUTUTS

Avui els alumnes de cicle mitjà hem anat al teatre Ateneu d’Igualada a gaudir d’un espectacle musical. En aquest concert, la Cobla Bisbal Jove, nascuda el 1990, s’ha ocupat de tota la música d’una festa major: des d’una processó fins a les sardanes, el ball… Llegeix més»

2n. VISITA EL CAP

Dins del projecte “El poble” que estem portant a terme aquest trimestre, hem anat a visitar un dels serveis més importants de Vilanova del Camí, el C.A.P.
Ens han explicat el funcionament del servei, i ens han ensenyat les instal·lacions: la sala d’espera, l’espai de ginecologia,… Llegeix més»

AMBIENTS A INFANTIL

Ja hem començat de nou els ambients. Dues tardes a la setmana, els nens/es de P4 i P5 trien un ambient on podran descobrir, experimentar, representar, jugar, interaccionar amb els companys/es d’altres classes… De moment podem gaudir dels següents: construccions, teatre, llum i color, experimentació,… Llegeix més»