UN ESPECTACLE D’ACROESPORT 6è

L’alumnat de 6è ha treballat l’acroesport a través d’un pla de treball en les sessions d’educació física.Els alumnes agrupats en diferents equips, han preparat aquestes figures utilitzant l’efecte croma a les pantalles.
6è A

6è B

6è C

“GEOART” A P5

Al llarg de tot el cicle d’educació infantil hem anat treballant la geometria i aprenent que el món és tridimensional. Per aquest motiu vam començar treballant els volums i veient quina relació existeix entre aquests i les figures planes. Com a cloenda de tot aquest… Llegeix més»

CONCURS ATRAPALLIBRES 2019

Ja tenim els guanyadors del concurs Atrapallibres d’aquest curs. El títols guardonats son aquests tres:
.
– No llegiré aquest llibre
– Bestiolari 2
– Wolfgang (extraordinari)
I a tots els alumnes de 4rt, 5é i 6é que ha participat , gràcies per la vostra… Llegeix més»

QUIN CACAU! (CICLE INICIAL)

El 16 de maig ens va visitar l’escriptora Anna Marsal i la il·lustradora Elisabet Serra. Ens van explicar i dibuixar el conte “Quina grip!”, del llibre “Quin cacau!”. L’Anna ens va fer viure el conte i fins i tot s’anava disfressant! L’Elisabeth no parava de… Llegeix més»

EL MOLINET ENS VISITA

El dimarts 21 de maig ens van visitar els nens i nenes de 2 anys de l’escola bressol “El Molinet”. Vam realitzar activitats conjuntes amb els nostres alumnes de P3  de les classes “Els Conills” i “Els Pollets” per conèixer aquests nous amics.
Després de donar… Llegeix més»