PREINSCRIPCIÓ

En aquest enllaç trobareu tota la informació necessària per fer la preinscripció online. Si seguiu tenint dubtes, podeu trucar-nos a l’escola i demanar hora perquè us puguem donar cita i ajudar-vos en el procés. Us enllacem un vídeo explicatiu per si us pot servir d’ajuda.

Per tal que estigueu al corrent del preu del material i sortides que fem a l’escola, heu de saber que són preus que inclouen tot el necessari. També us informem de la quota de l’AFA, les colònies i el preu del servei de menjador. En el moment de fer la matrícula, us donarem informació més detallada de com fer els pagaments.

• Quota Educació Infantil: 150 € repartits en 4 pagaments.  El preu inclou tot el material necessari per fer les activitats, incloses una sortida amb autobús i dos espectacles.
  • Quota Educació Primària: 200 € repartits en 4 pagaments. El preu inclou tot el material necessari per fer les activitats curriculars, i també dues sortides amb autobús i 3 espectacles.
  • Quota AFA: 30 € anuals. Aquesta és la quota que l’Associació de Famílies d’Alumnes té per famílies (No per cada fill/a).  Aquesta quota inclou descomptes en les activitats extraescolars, colònies i permet diferents ajudes directes cap a l’escola.
  • Preu del Menjador:
    • Fixa, es queda més de 3 dies a la setmana. 6,91 €/dia.
    • Eventual, es queda esporàdicament. 7,60 €/dia.
  • Preu de les colònies: les colònies no són activitats obligatòries s’ofereixen a I5, 2n, 4t i 6è i els preus varien en funció dels dies que es queden, les activitats que fan i el nombre de participants. Aproximadament els preus estan al voltant de 150 €.

En aquesta graella podeu veure quina és l’oferta de places de l’escola actualment. Les places NEE són per l’alumnat amb Necessitats Educatives Específiques, l’alumnat ordinari per aquell que no tingui aquesta consideració.