QUI SOM?

Som una escola pública, catalana, acollidora i inclusiva, que eduquem persones amb l’objectiu que arribin a ser competents, solidàries, creatives, autònomes, crítiques, felices, responsables, respectuoses i, integrades i compromeses amb l’entorn que ens envolta i amb una societat plural i en constant transformació.

Com a escola, ens caracteritza la integració de les noves tecnologies en totes les àrees curriculars, l’aprofitament de recursos específics per garantir una inclusió de qualitat (SIEI), l’aposta per l’educació artística com a foment de la creativitat… I la utilització de metodologies de treball que portin a un aprenentatge cooperatiu i globalitzat.

Tot això comptant amb els suport, la implicació i la cooperació de tota la comunitat educativa.

Què pretenem?

Promoure la metodologia de treball cooperatiu tant en l’àmbit dels professionals de l’educació com dels alumnes, fomentant la cultura de l’esforç i fent extensives a tots els nivells, estratègies globalitzadores i que afavoreixin la iniciativa personal com: el treball per projectes, el treball transversal i els racons, amb l’objectiu de formar l’alumnat autònom, motivat, creatiu i competent.

Fomentar la col·laboració i participació de les famílies en tots els cicles; sent una escola flexible, oberta, participativa i propera a la comunitat i a l’entorn.

Vetllar per a optimitzar i renovar els recursos humans i materials necessaris per a avançar vers una educació inclusiva de qualitat, generalitzar l’ús de les TIC en tots els àmbits i consolidar els projectes d’innovació realitzats a l’escola

Els nostres valors

Els valors que ens caracteritzen son:

• Ser autònoms i responsables davant de les tasques.
  • Mostrar esforç per millorar davant de qualsevol activitat.
  • Respectar la diferència mostrant empatia vers els altres.
  • Mostrar-se obert i respectuós amb les aportacions dels altres, els canvis i les innovacions.
  • Treballar amb il·lusió i optimisme.
  • Mantenir un clima agradable i respectuós.
  • Mantenir una actitud de diàleg i de mediació davant els conflictes.
  • Tractar correctament les instal·lacions i el material comú.
  • Participar en la recollida selectiva dels materials i les deixalles.