QUI SOM?

Què és l’AFA… o QUI som?

L’AFA de l’Escola Joan Maragall és una entitat sense ànim de lucre que aplega les famílies que volen co·laborar amb l’escola d’una manera més directa. Participa en la millora de la qualitat educativa, en coordinació amb la direcció del centre, i amb la implicació oberta de pares i mares.

Què fem?

S’encarrega d’organitzar activitats extraescolars i també col·labora amb l’escola en diferents festes i actes, al llarg del curs: els esmorzars de Sant Jordi i de fi de curs, el Cros Joan Maragall, la festa de Carnestoltes, el Taller de contes, la Cantata de 4t… També contribuïm en la compra de material necessari per al centre (mobiliari per al pati i l’escola, material informàtic, microscopi…). També hem ajudat a fer possible la socialització dels llibres.

Com ho fem?

Totes les accions que realitzem són possibles gràcies a les aportacions econòmiques de les famílies que paguen la quota anual de 30 € per família.

Sense vosaltres no ho podem fer possible. ANIMEU-VOS A FORMAR PART DE L’AMPA. Gràcies per endavant!

PER FER-SE’N SOCI només cal pagar la quota de 30 € anual fent un ingrés al Banc Sabadell:

• Pagament per caixer automàtic: amb el codi número 130478
  • Pagament per Internet. Número de compte: ES03 0081 1615 9500 0636 3047

Heu de posar al pagament els cognoms del nen.

Pots seguir-nos al nostre   https://www.facebook.com/AMPAJoanMaragallVilanovadelCami/

Telèfon de contacte: 722616176

Algunes de les activitats que fem durant el curs són:

EL CROS ESCOLAR

CONCURS DE NADAL
LA PARADETA DE NADAL
BINGO DE NADAL

EL CARNAVAL

LA PARADETA DE SANT JORDI

L’ESMORZAR DE SANT JORDI

PARTICIPEM PA

PARTICIPEM EN LA FESTA DE L’EDUCACIÓ