La setmana cultural del cicle mitjà

Hola famílies!

L’alumnat de cicle mitjà s’ha endinsat a les profunditats dels mars i oceans per aprendre sobre la seva fauna, la vegetació i per prendre consciència de la importància de cuidar el nostre planeta. Tant ha estat el seu interès que han creat un paradís marítim al seu passadís, el qual compta amb peixos, tortugues, crustacis, coralls, algues, etc., fins i tot, hi ha una submarinista! Mireu quina passada:

A més a més, per tal d’explicar-ho a la resta de l’escola han preparat una petita obra de teatre en la qual compartien tot el coneixement que han après i han destacat valors com la generositat, el respecte, l’empatia, entre d’altres; valors molt presents en el dia a dia del centre.