Trobades MUS-E

Aquest FEBRER ha estat força MUS-E per al professorat de l’Escola Joan Maragall!

Tres mestres del centre, la Evelyn Vaquero (tutora de 3er), l’Anna Mañosa (tutora de 2n)  i la Mito Ninot (tutora de P4)  van assistir entre el 17 i 19 de febrer al  XV Encuentro de Formación de artistas MUS-E Convin-Arte a Miraflores de la Sierra (Madrid). La trobada va tenir lloc al centre de convencions de la Universidad Autónoma de Madrid, La Cristalera.

Durant la trobada es van donar a conèixer els projectes i activitats de la RED MUS-E així com la metodologia de treball. Unes jornades molt interessants per intercanviar amb altres professionals aspectes metodològics i reflexions en la nostra intervenció socioeducativa com a docents a través de les arts.

dsc_0119

La darrera setmana del mes, la Sarai Magraner, mestra d’Educació Física i Secretària del centre, va assistir juntament amb Na Carmen Arribas (artista de Madrid) i Na Violant Olivares (mestra de l’Escola Pepa Colomer, El Prat de Llobregat) com a representació MUS-E Espanya,img-20170224-wa0017 a la “V Trobada Internacional Arte para la Motivación” organitzada a la Ciutat de Viena (Àustria) amb Caritas der Erzdiözese Wien com amfitriona.

Durant l’esdeveniment es van exposar diferents exemples d’activitats artístiques MUS-E dutes a terme per l’alumnat de les escoles Pepa Colomer i Joan Maragall així com l’organització del MUS-E als dsc_0121centres, la metodologia de treball i la implicació dels mestres dels dos claustres en els projectes artístics.

Agraïm a la FYME (Fundación Yehudi Menuhin España) haver-nos donat aquestes dues oportunitats que ens han servit d’inspiració i motivació per continuar il·lusionant-nos més en la nostra tasca diària amb els infants.

No es pot ser ni mestre ni educador sense ser un bon.. ARTISTA.