SORTIDA AL MUSEU MNAC (CICLE SUPERIOR)

El passat dimarts 5 de febrer els alumnes de cicle superior  vam anar al Museu Nacional d’Art de Catalunya (MNAC), de sortida a fer unes activitats que ens van preparar, els encarregats del museu.

Vam anar a Barcelona en autocar i  ens ho vam passar molt bé, perquè no paravem de cantar. Quan vam arribar teníem mitja hora per esmorzar.

Primer vam anar a una gran sala on hi havia una cúpula, per a explicar-nos de que anava l’activitat. Els alumnes de cinquè van anar a fer una altra activitat relacionada amb l’escultura.

Primer, mirant quadres i parlant sobre ells. També vam fer una activitat, en la que ens  van donar uns fulls on havia un text, i cada grup explicava amb les seves paraules el que entenien del text. Tot seguit, vam ensenyar la foto que hi havia, i la vam explicar.

Després, ens van ensenyar alguns quadres relacionats amb l’activitat. A continuació vam anar a fer la nostra activitat. Vam entrar a la sala de quadres de dones modernistes i ens van fer una explicació. Quan va acabar l’explicació, vam anar a elaborar una dona modernista, amb fotos d’objectes que ens van donar com per exemple insectes i flors. Van  quedar molt boniques i originals. Aquesta activitat la vam fer en grup.

A continuació us adjuntem fotos de la sortida.

Alumnes de 6è

Alumnes de 5è

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *