Solidaris/es amb el “CEIP LA LAGUNA”

Ja fa un mes que el volcà CUMBRE VIEJA va entrar en erupció i des de l’escola hem parlat des del primer dia, l’alumnat s’ha anat conscienciant dia a dia amb les notícies i les converses que anaven sorgint a l’aula.

Per tothom ha estat un trasbalt ja que per l’alumnat l’escola és més que el lloc on aprenem, és com casa nostra. Per tant ens hem intentat posar a la pell dels ciutadans i ciutadanes de La Palma i hem volgut posar el nostre granet de sorra; “tot i estar lluny us ajudarem nens i nenes de La Laguna”. Per això l’alumnat de tota l’escola hem fet uns detallets personalitzats que en uns dies els nostres amics i amigues del CEIP LA LAGUNA podran disfrutar.

Mentre l’alumnat de cicle superior estava fent els clauers i les cartes pels nens i nenes el programa INFO K ens venia a veure.

Cal donar les GRÀCIES a tota la comunitat educativa; alumnat, famílies i personal de l’escola, per aportar de manera solidària els diners que permetrà enviar tots els detallets que l’alumnat ha fet amb el cor. Sense la vostra ajuda serà possible aconseguir el somriure de cadascun dels nens i nenes que per desgràcia ara no gosen d’anar a l’escola.