Setmana cultural: EL CIRC!

Alumnes, mestres, famílies i servei de menjador de l’Escola Joan Maragall (Sabadell) celebrem la Setmana Cultural: EL CIRC!

DSC_0009

“La Coraleta” va ser l’encarregada d’obrir l’acte inaugural que donava inici a la Setmana Cultural 2017!

Durant aquesta seDSC_0254tmana d’abril a l’Escola Joan Maragall de Sabadell celebrem la Setmana Cultural amb la temàtica “El Circ“. L’equip de professors i també de monitoratge de l’empresa de menjador han treballat de valent per organitzar les diferents activitats que es porten i portaran a terme al llarg de la setmana.

Tallers de malabars, equilibris, maquillatge, màgia, visualització de documentals, confecció de cartells, elaboració d’entrades, globoflexia, “com és la vida de les persones que  viuen al circ“, “els personatges del circ” …

…Sessions MUS-E que els nostres artistes En Jaume i La Glòria realitzaran amb els més petits de l’escola,  actuacions MUS-E que han preparat  els alumnes dels cicles mitjà i superior, activitats d’equilibris i salts organitzades per l’Associació Tub d’assaig de Terrassa i la percussió de Les Bruixes del Nord de Sabadell, visita a l’Estruch per observar l’assaig de l’artista Marta Camuffi entrevistar-la… entre d’altres moltes activitats!

Esperem gaudir i aprendre molt!

DSC_0115DSC_0286DSC_0389DSC_0131

DSC_0334

PER VISUALITZAR MÉS FOTOS FEU CLIC AQUÍ!