Qui té valors guanya! Barça Kids.

L’alumnat de segon de l’Escola Joan Maragall realitza activitats per treballar diferents valors de l’esport organitzades per la Fundació FCB “BarçaKids”

El passat divendres 21 d’abril els nens i les nenes de segon van anar a la Biblioteca de Ponent de la ciutat de Sabadell on la Fundació FCB organitzIMG-20170421-WA0024ava amb el seu program “BarçaKids” activitats enfocades a treballar diferents valors que ens aporta la pràctica de l’esport.

El valor escollit per treballar, principalment,  va estar “el treball en equip” tot i així van realitzar activitats per conèixer altres valors com “humilitat”, “respecte” “ambició” i “esforç”.

Jocs cooperatius, partits de futbol, activitats utilitzant noves tecnologies… una jornada força interessant molt recomanable i que segur repetirem el proper curs!

IMG-20170421-WA0030IMG-20170421-WA0041IMG_20170421_102937

Més fotos!!!fes clic aquí