Fem anuncis a la biblioteca del barri de Can Puiggener 6è

Durant el mes d’Octubre, un cop a la setmana, els alumnes de 6è A i B, hem estat anant a la biblioteca de Can Puiggener. Allà vam parlar sobre anuncis masclistes i sobre la igualtat. Vam veure uns anuncis masclistes, i vam parlar sobre ells.

Al cap d’unes setmanes vam anar a fer anuncis on el masclisme no hi fos present. Semblava la gravació d’un anunci per a la televisió, amb càmera i croma, tot molt professional.  . Els anuncis que vam gravar van ser: calgon 2 en 1, fructis, cola cao gran, wipp express i corcho. Havíem d’estar en silenci perquè vam fer servir un micròfon especial que captava tota mena de sons, des del moviment d’un paper fins a un pas de persona.

Ens ho vam passar molt bé. Va ser una experiència molt positiva. Hem après coses sobre la igualtat i sobretot, a partir d’ara, quan mirem anuncis a la televisió els mirarem amb uns altres ulls.

Nois i noies de 6è