Els Castellers de Sabadell ens han fet una visita

border: 2px solid #cfcfcf;
#gallery-1 .gallery-caption {
margin-left: 0;
/* see gallery_shortcode() in wp-includes/media.php */

Llegeix més»

Sortida al riu Ripoll

La setmana passada els nens i nenes de quart vam anar al riu Ripoll per investigar els petits animals que habiten a l’aigua. Hem descobert que la qualitat de l’aigua determina quines són les espècies que hi habiten.
Us deixem aquest video!

Qui agafa primer la pilota?

Millorem la velocitat de reacció!
QUI AGAFA PRIMER LA PILOTA? 😮
Amb aquest joc tant divertit (entre d’altres)  hem treballat avui velocitat de reacció els alumnes de 5è a la classe d’Educació Física.  Esperem us agradi, el proveu i s’ho passeu tant bé com nosaltres!

Carnestoltes europeu

Dijous passat vam celebrar el Carnestoltes a l’escola!
Aquest curs ens hem disfressat de diferents països d’Europa. Això és, perquè, amb motiu de la Setmana Cultural, cada curs, nivell o etapa (en el cas d’Infantil), està treballant un país d’aquest continent en el que vivim.
Com podreu… Llegeix més»

4t fa la seva disfressa

Els de 4t estem fent la nostra disfressa. Enguany anirem d’alemanys.
La roba tradicional d’Alemanya es caracteritza per
la seva gran popularitat.
És d’un estil clàssic i sobri,
propi dels vestits bavaresos.

Mireu, mireu com treballem!

Quart amb els Saballuts

El dilluns els nens i nenes de quart vam anar al cinema Imperial a veure un documental sobre els Saballuts. Ens va encantar! Esperem poder veure’ls en directe ben aviat.

IMG_7839_opt

IMG_7837_opt

IMG_7841_opt

logo_400x400