ENS DESTROSSEN L’ESCOLA I EL NOSTRE ESFORÇ!!!!

Som els nens i nenes de l’Escola Joan Maragall de Sabadell.

Avui, dilluns 9 de novembre, ens hem trobat els nostre testos trencats i llençats pel terra del pati. Ens han informat que aquest cap de setmana, algú o algunes persones van entrar a l’escola sense permís i van trencar els testos, entre altres coses.

Aquests testos són molt importants per nosaltres. Aquest curs 2020-2021, estem fent un Projecte Artístic “El pati que ens agrada” on els testos els volem posar bonics perquè ens facin sentir bé mentre juguem o treballem al pati.

Quan hem vist els testos trencats, ens hem quedat tristos, decebuts i una mica emprenyats. El que ha passat no ens ha semblat gens just perquè ens ha fet mal sense cap motiu. Nosaltres, els alumnes de l’Escola Joan Maragall, som tranquils, bones persones i no ens agrada la violència. Som una Escola MUSE.

Volem més vigilància policial a l’escola perquè no es torni a repetir aquesta situació.

Algú ens podria ajudar????