Atletisme a la Pista Coberta de CATALUNYA.

Els/les alumnes de tercer realitzen atletisme en pista coberta.

Dilluns passat els/les alumnes de tercer curs es van desplaçar fins La Pista Coberta d’Atletisme de Catalunya a la ciutat de Sabadell per conèixer i practicar diferents modalitats d’atletisme en pista coberta, activitat que organitza el Consell Esportiu de Sabadell i inclòs al programa Ciutat i Escola.

Entre les diferents modalitats van practicar la cursa de relleus, cursa de tanques, llançament de pes i salt de llargada.

Ara hauran de practicar tot allò après durant les properes sessions d’Educació Física per entrenar i anar en plena forma cap a les mini-olimpíades!

Us deixem un vídeo de l’activitat!

ATLETISME 3er!