Dia Mundial del Autisme 2025

🧩 Dia Mundial de Conscienciació sobre l’Autisme 2025 🧩

Avui alcem la veu per recordar que les persones autistes NO són invisibles! ✨

👥 1 de cada 100 persones està dins de l’espectre de l’autisme, però encara hi ha moltes barreres en l’accés a suports essencials.

🔹 Necessitem serveis especialitzats, flexibles i accessibles per a totes les persones autistes, independentment de la seva situació socioeconòmica o lloc de residència.
🔹 Reivindiquem el finançament estable i suficient d’aquests serveis per garantir-ne la qualitat i la continuïtat.
🔹 Exigim la veu i participació de les persones autistes en totes les decisions que els afecten.

💙 Per un món més inclusiu, just i respectuós amb la diversitat de l’espectre autista! #DiaMundialAutisme #Autisme #Inclusió #Diversitat

 

 

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

XHTML: Trieu una d'aquestes etiquetes <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>