L’alumnat de 3r i 4t de primària hem participat en una setmana molt especial dedicada al projecte interdisciplinari sobre el nostre poble, Mollerussa. 👨🌾🌾
Durant aquests dies hem dut a terme diverses activitats. Vam visitar la residència d’avis de Can Jaques, 👴👵on vam compartir jocs de taula, activitats de coordinació i un bingo amb les persones residents. 🎳🎯
A l’Ajuntament de Mollerussa, l’alcalde Marc Solsona ens va explicar la història del nostre poble a través d’uns murals. Gràcies a les seves explicacions, vam conèixer millor els orígens, l’evolució i alguns dels aspectes més significatius del nostre municipi.🗣️👣
A més, vam visitar el Teatre de l’Amistat i vam descobrir els secrets del so i la il·luminació dels espectacles i de les actuacions. 🎭🔊
També vam gaudir d’un taller de fang que ens va permetre desenvolupar la nostra creativitat. 🧱🎨
Per acabar la setmana, vam participar en un circuit de proves relacionades amb Mollerussa, on vam posar en pràctica tot el que havíem après. 🤸🙂
A continuació, podeu gaudir d’una selecció d’imatges de totes les activitats. 📸⬇️



