Hem anat al teatre

El passat 13 de Novembre vam fer la primera sortida al teatre. Us he de confessar que sentia curiositat per a veure com ens desenvoluparíem entre mig de l’asfalt. Va ser genial…! El tracte (quasi preferent) de la gent del teatre, de la biblioteca, del conductor, de totes les persones que ens preguntaven pel carrer… Els follets i les abelles es van mostrar en tot moment respectuosos , molt interessats i sobretot super orgullosos de poder explicar qui eren, ” Som de l’escola Hortsavinyà, l’escola del Montnegre, estem enmig de la natura…”, i totes les respostes eren una exclamació de privilegi i enveja sana. I si, així és com em vaig sentir jo tot el matí, privilegiada, del tarannà, la manera d’estar i fer…especial, diferent…encara babejo. Ah! (suposo que els vostres fills/es ja us hauran fet cinc cèntims), però l’obra també va estar molt bé! Aquí us deixem algunes imatges.

ANEM AL TEATRE EI I CI

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *