Jornada de Portes Obertes 2024

El proper divendres 1 de març de 15h a 16h es durà a terme la jornada de portes obertes del centre per a famílies de nova matrícula pel curs 2024-25.
Us convidem a conèixer el nostre projecte educatiu i els espais de l’escola.
Per preveure l’assistència agrairíem que… Llegeix més»

Revista de l’escola

Us deixem aquí la revista de l’escola, un projecte que va renéixer amb el nom de “Fem camí” el curs passat, i es va crear amb l’ajuda de tots els infants de l’escola i la col·laboració de familiars i claustre. Agraïm a tothom el suport,… Llegeix més»

Nou mercat de Nadal a Tordera

Durant els quatre primers diumenges de desembre, coincidint amb el mercat dominical, s’afegiran noves parades de temàtica nadalenca.

Aquest any es presenta un nou format del Mercat de Nadal. En passades edicions s’havia impulsat la fira de Nadal una data assenyalada del mes de desembre.

Aquest any, i emmarcat dins els diferents actes de Nadal que es faran durant el mes de desembre, l’aposta de l’Ajuntament de Tordera ha estat per organitzar un Mercat de Nadal els quatre primers diumenges del mes de desembre. D’aquesta manera es dóna al Mercat dels diumenges un valor afegit, incloent-hi un espai de parades de producte nadalenc (s’ubicarà a la plaça de l’Ajuntament i la Plaça 1 d’Octubre) per tal que esdevingui un atractiu per als visitants.

Nadal Tordera 23

Presenta’t al Consell Escolar!

Dimecres vinent celebrarem les eleccions al Consell Escolar de l’escola i del sector de famílies s’ha de renovar 1 membre.
Els pares/mares que vulgueu presentar candidatura, heu de passar per secretaria per emplenar el full de presentació de candidatura. Podeu presentar-vos com a candidats/es fins el 16… Llegeix més»

ELECCIONS AL CONSELL ESCOLAR

Benvolgudes famílies,
Segons RESOLUCIÓ EDU/3014/2023, de 30 d’agost, per la qual s’estableix el calendari i el règim del procés electoral per renovar els membres dels consells escolars dels centres públics i privats sostinguts amb fons públics, us informem del calendari del procés electoral.

Inici del procés:… Llegeix més»

JA HEM COMENÇAT TALLERS!

El passat divendres vam començar l’activitat de tallers, on els alumnes de l’escola trien a quina experiència volen anar, i on es poden barrejar els diferents cursos. Aquestes tres setmanes tenim 4 tallers diferents a triar:

EXPERIMENTACIÓ

VIATGEM

MÚSICA I DANSA

ARTÍSTIC

INICI DE CURS 23/24

Benvolgudes famílies,

L’estiu es va acabant i ja s’acosta l’inici del curs escolar.
Com és tradició a la nostra escola us convoquem uns dies abans de començar les classes per retrobar-nos i compartir-vos les novetats del nou curs.

Per això, us proposem de fer una petita trobada el proper dimarts 5 de… Llegeix més»

TANCAMENT CURS 22-23

Aquí teniu algunes imatges de la festa de final de curs. Disfruteu molt de l’estiu, i ens veiem l’any que ve amb les piles carregades!

Nova comanda

Des de l’Ampa volem tornar a fer comanda de samarretes i dessuadores.

Recordeu que podeu trïar la clàssica de color negre, o el color que vulgueu ( tenint en compte que el dibuix del pi i les lletres són de color blanc i el pi està pintat d’un verd claret).
Samarretes de màniga llarga o curta i dessuadores amb caputxa:
– Nens/es, hi ha talles de 7-8, 9-10, 11-12 i S.
El preu de les samarretes és de 9€. Les dessuadores són 21€.
– Adults, talles: M, L, XL i  XXL.  El preu de les samarretes és de 10€. Les dessuadores són 22€.
Durant aquesta setmana podeu escriure al whatsapp de la Gemma (secretària de l’Ampa) 644369377o dir-li quan la veieu.
Gràcies. 😉
AMPA de l’escola d’Hortsavinyà