Projecte Educatiu

0. PRÒLEG I PRESENTACIÓ (17/02/2015)

1. CONTEXT (17/02/2015)
Context social i context local.

2. IDENTITAT I CARÀCTER PROPI (17/02/2015)
Principis rectors (LEC) i caràcter propi del centre.

3. CARACTERÍSTIQUES DEL CENTRE  (17/02/2015)
Història del centre. Missió (allò que hem de fer). Visió (com ho fem) .

4. PLANTEJAMENTS EDUCATIUS (17/02/2015)

Principis pedagògics que inspiren la nostra acció educativa. Rols docents. Rols dels alumnes.  Projecte lingüístic.

PROPÒSIT EDUCATIU DE L’ESCOLA (06/02/2018)
Valors i justificació d’un canvi educatiu per al segle XXI. Els quatre pilars de l’educació al nostre centre.

VISIÓ DE L’ESCOLA (05/02/2019)

Consens de la comunitat educativa sobre com ha de ser el nostre centre educatiu en un futur determinat.

5. EL CURRÍCULUM

6. L’ORGANITZACIÓ
L’escola d’Hortsavinyà de l’A a la Z (14/10/2014) revisió de 30/08/2015

7. LA INCLUSIÓ

8. LA CONVIVÈNCIA
Carta de compromís educatiu (14/10/2014)

Conflictes i l’assertivitat (06/02/2018)

9. L’ORIENTACIÓ I TUTORIA

10. MARC DE PARTICIPACIÓ DE LES FAMÍLIES A LA VIDA ESCOLAR (06/02/2018)

11. AVALUACIÓ DEL CENTRE

EN21: Informe de la situació de l’escola respecte al canvi educatiu. (04/02/2019)

12. LA PROJECCIÓ EXTERNA I L’ATENCIÓ A L’USUARI

13. NORMES D’ORGANITZACIÓ I FUNCIONAMENT DEL CENTRE (06/06/2016)

Projecte de direcció 2015-2019

El projecte de direcció és un document on es fan propostes concretes per portar a la pràctica el projecte educatiu durant els 4 cursos que és nomena la direcció del centre.

Aquí podeu consultar o descarregar el projecte de direcció que va ser valorat i aprovat pel Departament d’Ensenyament per aprovar l’actual direcció de l’escola.

1. Gloria

Bon dia,
    m’agradaria tenir informació sobre la vostra escola. Tinc dos fills de 7 i 3 anys, que estan cursant 2n i P3 respectivament a una escola pública de Barcelona. Estem molt contents amb l’escola, però estem valorant la opció d’una escola més integrada a la natura.
    M’agradaria que m’informessiu sobre si hi ha places per l’any vinent, el cost de la matrícula, si feu jornades de portes obertes i altres informacions que creieu que ens caldria saber.
    Moltes gràcies

2. Neus

Bona tarda, he llegit sobre la vostra manera d’educar i estic molt interessada en tenir mes informació sobre la vostra escola. Se que les portes obertes son demà al matí, pero mes impossible venir ja que aquesta setmana treballo pel matí. Hi hauria alguna possibilitat de veure-la d’una altre manera? Estem empadronats a tordera, tenim opció a aquesta escola? Moltes gràcies per endevant.

3. rene david lopez royo

Hola

SOm una familia amb dos nens que faran p4 i primer el proxim curs. Al juliol anem a viure a una masia dintre del parc. creieu que tindreu places disponibles?