Nom de l'autor: admin

Correspondència

Fa dies que tenim un racó nou, que de moment té molt èxit, i que mantindrem al llarg de tot el curs, és el racó de la correspondència. Us animem a que ens escriviu cartes desde casa, així podrem fer-lo encara més viu i participatiu. Trobareu les bústies a l’entrada de l’escola. BÚSTIES

Correspondència Llegeix més »

Aniversaris

Aquí teniu les imatges dels darrers aniversaris d’ Educació Infantil… el de la María Àngels, Abril i Jan. Només ens queda celebrar el d’en Nil…!! el més petit de l’escola. ANIVERSARIS

Aniversaris Llegeix més »

Hem anat al teatre

El passat 13 de Novembre vam fer la primera sortida al teatre. Us he de confessar que sentia curiositat per a veure com ens desenvoluparíem entre mig de l’asfalt. Va ser genial…! El tracte (quasi preferent) de la gent del teatre, de la biblioteca, del conductor, de totes les persones que ens preguntaven pel carrer…

Hem anat al teatre Llegeix més »

Plàstica amb 3r, 4t i 6è

Com ja sabreu, al taller de plàstica estem treballant Joan Miró amb el grup de tercer, quart i sisè. Què feia servir com a fons de les seves pintures? Quines formes emprava? Quins colors feia servir?… Totes aquestes preguntes van sorgir al taller i vam descobrir diverses curiositats al voltant de la vida d’aquest artista.

Plàstica amb 3r, 4t i 6è Llegeix més »

Desplaça cap amunt
Ves al contingut