Lliurament de premis del concurs de contes en anglès

Finalment tenim les fotografies que ens van fer el dia del lliurament de premis del concurs de contes en anglès que es va fer al Maresme i en el qual la nostra escola va quedar segona en la categoria CS.

Aquí us deixem les imatges on surten els nostres alumnes i un enllaç per si us ve de gust veure totes les fotos que es van fer a l’esdesveniment.

Esperem que us agradin tant com a nosaltres! Tot i que el que més ens ha agradat ha sigut l’experiència i per això pensem que ha sigut la primera de moltes que vindran!!

PREMI CONTES ANGLÈS