Que bé que ens ho passem!
Aquesta setmana hem fet moltes coses i cada dia aprenem quelcom de nou! A més, hem tingut la sort de tenir altra vegada amb nosaltres a en Frank i a en Gabriel, que ja els trobàvem molt a faltar. Benvinguts campions!! Aquí us deixem algunes fotos de com han sigut aquests cinc dies! 21-25 de […]
Que bé que ens ho passem! Llegeix més »


