FOMENTEM LA LECTURA

Per tal de fomentar la lectura, fem diverses activitats a l’estona del Pla Lector:  l’apadrinament entre els alumnes de Cicle Superior i Cicle Inicial; els contacontes  de Cicle Mitjà  als Solets i a Ed. Infantil i la bibliocistella del passadís, que cada dimarts també surt al pati. El nostre objectiu és que gaudeixin amb els llibres, els tinguin a l’abast i tinguin moltes ganes d’obrir-los per viatjar amb ells i esbrinar tots els tresors que guarden a dins.

Es valora molt la interacció i relació dels alumnes més grans amb els més petits: la il·lusió en què els més grans trien i es preparen els contes per explicar-los  als més petits…, i l’entusiasme dels menuts per escoltar-los!

És un treball molt enriquidor per tots.