Instal·lacions

L’escola consta de dos edificis diferenciats: la zona d’Ed. Infantil i la zona de Primària.

La zona d’Ed. Infantil consta de dues aules grans (Llar d’Infants i I3, I4 i 55), una aula de suport i una zona de lavabos. El pati d’Ed. Infantil està diferenciat del de Primària.

La zona de Primària consta de tres grans aules (CI, CM i CS), una aula petitona que és l’aula d’anglès, una altra aula mitjana per fer desdoblements, l’aula d’informàtica, la sala de mestres i despatx de direcció, una zona de lavabos i el menjador i la cuina.

A la zona exterior de Primària hi ha una pista poliesportiva, una zona enjardinada i també una zona de jocs.

L’escola també pot fer ús en horari lectiu de dos equipaments municipals: el Local Social (està enganxat a la zona d’esbarjo de Primària) i l’antiga Llar d’Infants que és on s’hi fa la música i també hi tenim una petita biblioteca.