Activitats extraescolars

Mesures COVID-19 per a activitats extraescolars (recomanacions Departament d’Ensenyament)

“A les activitats extraescolars d’un centre hi poden participar alumnes de diferents edats i grups estables. És recomanable que en el marc de l’extraescolar la composició del grup sigui el més constant possible per facilitar la traçabilitat”

Mesures que cal prendre:*

• Garantir que cada infant disposa d’una superfície mínima de 2,5 m2
  • Cal rentar-se les mans abans i després de l’activitat
  • Dins de l’aula mantenir la distància de 1,5m
  • Garantir la ventilació d’espais abans i després de l’activitat
  • Neteja i desinfecció del material utilitzat abans i després de l’activitat
  • Ús de la mascareta subjecte a les indicacions de la Generalitat.

* Mesures subjectes a modificacions en funció de l’estat i evolució de la pandèmia

Organització de les activitats

• L’Amipa és qui gestiona les activitats extraescolars que es realitzen al centre.
  • Les extraescolars es porten a terme durant l’espai del migdia, abans o després de dinar (12.30-13h o 13.50-14.50h)
  • El compromís per les activitats un cop superat el primer mes és per tot l’any.
  • Els cobraments i la gestió de les activitats és extern a l’Amipa (TIC TAC Serveis Educatius, Triops, Ioga Creixent, English Kids Banyoles)
  • La inscripció a les activitats és online, fins al 20 de setembre (posteriorment es formalitzarà la inscripció amb cada professor/empresa): https://forms.gle/A9CBHCZTbhwT2Pfs8

Activitats proposades

ANGLÈS (1r-6è)
L’objectiu de les classes és que els nens i nenes s’ho passin bé mentre aprenen. Per això organitzem classes de manera lúdica i dinàmica, fent servir contes, cançons, jocs, teatre, manualitats.. Això sí, tot “in english”!!
Professora: Judith (English Kids Bny)
Horari: Dilluns de 13.50 a 14.50h
Preu: 20€/mes

JUDO (1r-6è)
El judo és un esport que destaca en etapes inicials de la infància pels beneficis de coordinació, psicomotricitat, equilibri i expressió corporal. A més, aporta un augment d’autoestima, autoconfiança i autocontrol a les persones que el practiquen. A Triops, desenvolupem la pràctica i l’aprenentatge d’aquest esport olímpic a través del joc, el respecte, el coratge i el companyerisme.
Professora: Fàtima (Triops)
Horari: Dimarts de 13.50 a 14.50h
Preu: 22,50€/mes

MECANOGRAFIA (5è-6è)
L’objectiu de l’activitat és que l’alumnat aprengui, fomenti i agilitzi les habilitats necessàries de coordinació i rapidesa per tal d’escriure sense mirar el teclat.
Professor: Alfons (Tic Tac)
Horari: Dimecres de 13.50 a 14.50h
Preu: 20€/mes

ZUMBA KIDS (1r-6è)
Pels nens i nenes que tenen ganes de ballar, divertir-se, exterioritzar la seva energia i mantenir-se actius. Els objectius son potenciar el respecte, el treball en equip, la memòria i la seqüència, la creativitat i la coordinació.
Professora: Andry (Triops)
Horari: Dijous de 13.50 a 14.50h
Preu: 22,50€/mes

IOGA (P4-6è)
L’objectiu de l’activitat és acompanyar al desenvolupament integral dels infants a través del ioga. Mitjançant les pràctiques físiques de les postures, la respiració, la relaxació, la concentració i les arts expressives, s’assoleix un equilibri a nivell físic, psíquic, emocional, energètic, social i comunicatiu.
Professor: Jaume Roura (Ioga Creixent)
Horari: Divendres de 13.50 a 14.50h
Preu: 22€/mes

MULTIESPORT (P3-6è)
Aquesta és una activitat per poder-se iniciar en esports col·lectius, individuals i d’adversari. Els infants aconsegueixen una base esportiva a partir de jocs esportius i formes jugades, millorant el seu desenvolupament motriu i cognitiu.
Monitor: Consell Esportiu del Pla de l’Estany
Horari: Divendres de 13.50 a 14.50h
Preu: 130€/any

dilluns dimarts dimecres dijous divendres