ESCRIPTURA CREATIVA

Sovint ens trobem amb frases com: No sé què escriure, no em ve cap idea al cap… Per això, en aquestes últimes sessions d’expressió escrita hem estat escrivint històries a partir d’alguns elements que ens han permès imaginar, recordar i crear

A la primera sessió vam dibuixar alguns personatges, objectes, algunes cares per representar emocions i un context (muntanya platja, ciutat i camp) en unes cartolines petites. Cada grup va agafar cinc cartolines que estaven boca avall i les va destapar. A partir d’aquí, vam haver de crear una història amb els elements que van sortir.

A la segona sessió vam escoltar la música de Forest Gump Theme – Alans Silvestri i també vam haver de crear una història a partir del que ens havia transmès la cançó. Per alguns la música ens va endinsar a records de quan érem petits, per altres va significar un moment de tristesa i d’expressió de les pròpies emocions en un paper i per alguns altres representava l’esperit de superació del dia a dia.

Finalment, a la tercera sessió vam olorar diferents productes i sense saber exactament què eren havíem d’ escriure què ens recordava o què significava per nosaltres aquella olor. Per algú la xocolata amb llet significava la seva intolerància i els problemes que va tenir de petit/a per esbrinar què passava a l’aparell digestiu, per d’altres la combinació de plantes remeieres els va recordar una sortida de l’escola… Ja veieu que tant la música, com les olors i les imatges ens transporten als records i ens permet desenvolupar la creativitat i la imaginació.

 

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

XHTML: Trieu una d'aquestes etiquetes <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>