SEGONA ASSEMBLEA DE PRIMÀRIA

De nou hem dut a terme la 2ona Assemblea de Primària a l’escola. S’ha dut a terme el dia 18 de febrer a la tarda i aquest cop hem treballat l’educació socioemocional a diferència de la del 1r trimestre on vam fer-la per millorar la convivència a l’escola i l’organització de l’esbarjo durant el pati.

Ho hem fet a través d’uns contes i relats triats per treballar a cada aula, on s’han llegit, se n’ha parlat i se n’ha extret un lema i unes emocions i sentiments a partir del conte o relat.

Els contes treballats han estat aquests:

CI: L’antena del Miquel- EMPATIA

3r: La cursa d’en Daniel- FRUSTRACIÓ

4t: El saquet dels lligams- VINCLES

CS: El triangle de foc- BULLYNG

A partir d’aquí la comissió d’Assemblea ha preparat una dinàmica de jocs a través de les emocions  per explicar-los i jugar-hi durant l’assemblea.

Durant l’assemblea cada aula va exposar tots els lemes, sentiments i emocions i es van explicar una mica els contes.

Tot seguit, els portaveus d’Assemblea van dinamitzar els jocs:

STOP amb abraçades i parant 3 alumnes i després de jugar-hi n’hem parlat fent-nos aquestes preguntes:

Què hem sentit quan ens han abraçat? I abans de l’abraçada?

PICAR PARET anomenant una emoció i 1,2,3!! I els alumnes quan havien de parar expressaven aquella emoció o sentiment escoltada. En tornem a parlar del que hem sentit i ho expresem.

Finalment, s’explica als alumnes que els tres lemes s’exposaran al passadís d’escola per poder

triar-ne un entre tots com a lema ja que es farà servir per una activitat artística durant els dies diferents.

El lema triat ha estat:

PERDRE ENS DONA EL REGAL DE MILLORAR ¡!

Aquí podeu veure imatges de tot el que us expliquem.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *