PREINSCRIPCIÓ CURS 2020-2021

A partir d’aquest dimecres dia 13 de maig i fins el divendres 22 de maig tindrà lloc el període de preinscripció curs 2020-2021 per als ensenyaments d’infantil (segon cicle), primària i secundària obligatòria.

La sol·licitud es podrà tramitar de dues maneres:

Opció 1 (Per internet): del 13 al 22 de maig telemàticament des de qualsevol ordinador o dispositiu mòbil com tauleta o telèfon mòbil. Cal entrar al següent enllaç: Enllaç preinscripció telemàtica, anar fins al final de la pàgina i clicar on diu per internet. Allà dins, cal clicar damunt del botó ves-hi. Cal enviar per correu electrònic el resguard de la sol·licitud al centre escolar escollit en primera opció. Per al nostre centre el correu electrònic és: b7001097@xtec.cat. Per qualsevol dubte o aclariment, també podeu trucar el telf. 689 82 87 28.

Opció 2 (Presencialment): del 19 al 22 de maig a l’edifici de l’Ajuntament d’Esponellà en horari de 9h a 13h del matí i amb cita prèvia trucant al telf. 972 59 78 00 o bé al correu electrònic ajuntament@esponella.cat.

A continuació us deixem informació més detallada de tot el procés i també un enllaç per poder veure la informació que s’ha elaborat des de l’Ajuntament d’Esponellà.

Cliqueu aquí per veure tota la informació del procés

Enllaç a la informació de l’Ajuntament d’Esponellà

Infografia del procés de preinscripció

Cliqueu aquí per veure el mapa escolar de preinscripció amb l’oferta educativa per centre