SORTIDA DIJOUS GRAS

El dijous dia 20 de febrer vam anar a fer el Dijous Gras a les Anglades. Com ja portem fent des de fa uns anys, aprofitem el Dijous gras per fer una sortida als diferents veïnats o pobles que formen part del municipi o municipis veïns. Vam començar anant a Centenys, i seguidament hem anat a Crespià, Vilert, Martís i aquest any a les Anglades.

Primer vam sortir de l’escola  fins a les Anglades amb autocar, quina volta eh!

Sabeu per què es diu les Anglades? És perquè el riu Fluvià fa un angle, ens ho va explicar la Laura Anglada.

Allà hi vam fer un munt de coses!!

Vàrem visitar les ovelles; hi havia 150 femelles i 6 marrans, les ovelles estaven pintades de vermell i de blau per diferenciar a quin corral havien d’anar.

La Laura ens va explicar la història de les Anglades. Ens va explicar que  allà hi havia hagut un castell però ara només es veia una mica restes del mus.

Després varem fer una super gimcana fotogràfica que consistia en fer unes quantes fotos. Anàvem ens grups barrejats i dúiem una llista de preguntes i una càmera o Tablet i havies d’anar trobant el que et deia la llista i fer una foto de cada cosa. Eren 14 preguntes i per poder fer les fotos vam haver de caminar molt.

Va ser  molt divertida, la pregunta preferida va ser la de donar de menjar a un cavall.

Vam anar a dinar al costat del riu i alguns ens vam ficar en rotllana i ens vam ensenyar que portàvem de dinar.

Vora el riu hi vam trobar petxines d’una espècie de la Xina que és invasora.

Abans de dinar vàrem cantar la cançó de “Tinc gana”.

Quan tots vam acabar de dinar vam anar cap al bosc a fer cabanes i ens ho vam passar molt bé.

En acabat l’autocar ens va recollir i finalment vam tornar a l’escola.

Va ser el millor Dijous GRAS!!!!

Alumnes de 4t