PORTES OBERTES

El passat divendres dia 13 de març, s’havia de celebrar la Jornada de Portes Obertes, que enguany coincidia amb el Dia de les famílies. Malauradament aquesta diada no va ser possible dur-la a terme degut a les circumstàncies en la que ens trobem actualment per culpa del COVID-19. Tindreu l’oportunitat de conèixer i gaudir de l’escola, quan la situació es vagi normalitzant, ja sigui participant de les Jornades Obertes o bé, per a les famílies que ja sou a l’escola, participant de les activitats que els vostres fills i filles faran a l’aula durant tot el dia.

Podreu visitar i conèixer les instal·lacions i serveis que ofereix l’escola i demanar tota la informació que creieu convenient.

En cas de no poder venir i tenir interès en conèixer l’escola poseu-vos igualment en contacte amb l’escola i mirarem la disponibilitat.

JA US INFORMAREM DE LA NOVA DATA, DE MOMENT CAL RESTAR A L’ESPERA DE COM AVANCEN ELS ESDEVENIMENTS.

Aquí teniu el cartell informatiu:

A continuació podeu escoltar la falca de Ràdio Banyoles:

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *