El Departament d’Educació ajorna la preinscripció escolar

La preinscripció escolar pel curs 2020-2021 a l’educació infantil (segon cicle), educació primària i educació secundària obligatòria, que s’havia d’iniciar el proper dilluns 23 de març, queda ajornada fins que les circumstàncies permetin la seva realització en situació de normalitat, tal com ho comunica el Departament d’Educació en un comunicat de premsa.

Com veureu a l’article del costat, la Jornada de Portes Obertes i Dia de les Famílies queda ajornada. De moment caldrà restar a l’espera de com avancen els esdeveniments per a proposar una nova data.

Us convidem a fer un tastet del que fem a l’escola si des del menú cliqueu a les diferents aules o cursos, projectes i especialitats.

Gràcies per la vostra comprensió.

 

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

XHTML: Trieu una d'aquestes etiquetes <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>