ALLARGAMENT DEL CONFINAMENT

Benvolgudes famílies,

Malauradament, la situació que estem vivint fa necessari continuar amb el confinament, com a mínim fins al dia 11 d’abril i no sabem quan podrem tornar a la normalitat escolar.

És per aquest motiu que a nivell de claustre hem previst i us fem una nova proposta per mantenir la comunicació i el contacte entre tots els que formem part de la comunitat educativa per tal d’acompanyar-vos i donar-vos eines que ajudin a seguir fomentant la curiositat, l’aprenentatge i el creixement personal de cada alumne/a.

L’escola continua essent el nostre vincle i punt d’unió, al mateix temps ha de ser motor d’esperança, d’aprenentatge i d’intercanvi. Per això us anirem proposant des de la web idees, noves propostes i també us presentem un NOU PROJECTE amb diferents reptes compartits que s’aniran renovant cada setmana. Es tracta de:  “EN SIPALL NECESSITA LA TEVA AJUDA”.

Des del Projecte se’ns aniran proposant diferents reptes, relacionats amb els diferents àmbits curriculars (llengua, matemàtiques, medi…), que haurem d’anar resolent. Us volem animar a totes i tots a participar-hi i cada tasca que es porti a terme, ja siguin imatges, dibuixos, enigmes, textos… cal que es faci arribar per correu electrònic a les seves tutores.

Així doncs se us demanarà autorització per a poder publicar, de manera restringida (amb un codi que se us facilitarà) per poder publicar al web els treballs realitzats.

Aquest nou Projecte es farà servir com a plataforma de totes les propostes i tasques que anem proposant als alumnes, d’aquesta manera i en tot moment hi haurà un fil conductor i que despertarà la motivació i l’interès dels alumnes. Confiem en que pot donar molt corda i pot ser un bon element de cohesió escolar, del tot necessari en els moments que ens toca viure. Val la pena que aprofitem el recurs proposat!

Així doncs us demanarem que feu servir el web per poder dur a terme les noves propostes i tasques que us anirem preparant.

D’altra banda mantindrem igualment la comunicació específica d’aula amb les famílies de cada curs a través del correu electrònic.

Tanmateix, a continuació us adjuntem un document amb links a diferents propostes que ens arriben al correu electrònic de l’escola i que pensem que potser us poden ser d’utilitat si acabeu totes les tasques que se us plantejaran a través del nou projecte.

Cliqueu aquí per veure les propostes

Moltes gràcies a tothom!!!