ELS REIS D’ORIENT VINDRAN A LA NOSTRA ESCOLA!

Benvolgudes famílies,

Amb la pandèmia sanitària, els Reis d’Orient també han hagut de reinventar-se i canviar els seus hàbits. Enguany no hi haurà la tradicional cavalcada, però faran recepcions a tots els districtes de la nostra ciutat, on els infants podran veure Melcior, Gaspar i Baltasar. Al districte 4 els podreu rebre al pati de la nostra escola!!!

Per assistir-hi, s’ha de reservar cita a la web terrassa.cat/reis, que s’activarà el dilluns vinent, escollint l’escola, la franja horària en la qual es farà la visita i el nombre de persones (amb un màxim de 4), que assistiran a l’acte. En cas que el grup familiar sigui de més de 4 persones, es recomana fer dues peticions separades al mateix torn.

Sobretot recordeu fer la vostra reserva! Llegiu la notícia cliclant l’enllaç per veure la informació completa.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *